Monday, April 17, 2023

Kenapa Saya Pilih Kieslect Lady Calling Watch Lora?

Kali ni sempat la i share tentang smartwatch terpaling baru dari Kieslect. I berkenan sangat dengan smartwatch ni sebab nampak feminin je bila pakai. Berbanding smartwatch lain yang terlalu nampak sporty dan sukar dipadankan dengan baju formal.



Kieslect Lady Calling Watch Lora






Pengenalan


Kieslect telah mewujudkan rangkaian pengedaran yang mantap, membekalkan jam tangan pintar yang bergaya kepada lebih 5,000 kedai di lebih 60 negara. Sejak penubuhannya pada 2017, Kieslect telah bekerjasama dengan penyedia teknologi wireless terkemuka dan syarikat terpilih lain dengan teknologi teras untuk menerima dan menerajui dunia baharu barangan pintar yang berkualiti dengan reka bentuk yang elegan. Kieslect menggaji 600 orang di seluruh dunia, dan semua produknya diperakui dengan CE, RoHS, FCC dan UKCA, menunjukkan kebolehpercayaan jenama dan pematuhan kepada piawaian kualiti.






 

Kieslect memfokuskan untuk membawa keyakinan dan keaslian orang ramai melalui semangat kreatif mereka. Dengan menggabungkan teknologi wireless termaju dengan reka bentuk bergaya dan pemahaman mendalam tentang permintaan pasaran, Kieslect telah memenangi beberapa siri anugerah reka bentuk antarabangsa, termasuk Red Dot Design Award, iF Design Award dan German Design Award. Ini menunjukkan bahawa reka bentuk produk Kieslect serta kegunaannya boleh memenangi hati orang ramai dengan mudah.

 

Kieslect juga memberi penekanan yang besar pada kegunaan produknya, berusaha untuk memberikan reka bentuk yang menarik, kualiti unggul dan nilai terbaik untuk pelanggan. Semua jam tangan pintar Kieslect didatangkan dengan pelbagai fungsi, termasuk menerima panggilan terus pada pergelangan tangan, panggilan Bluetooth yang stabil, pemain muzik yang elegan, mod sukan yang berbeza dan banyak lagi. Ini memberikan pengguna rasa gaya dan kemudahan, membolehkan mereka menjalankan semua keperluan mereka dengan mudah pada jam tangan pintar mereka.





Lady Smartwatch


The Lady Smartwatch Series termasuk juga Kieslect Lady Calling Watch Lora. Kieslect Lady Calling Watch Lora ni sesuai untuk wanita dan sangat user friendly. Ada tiga colour menarik iaitu pink, gold dan purple. I pilih gold colour sebab senang nak matchy dengan apa2 outfit. Bila pakai Kieslect Lady Calling Watch Lora ni terus nampak bergaya dan stylo. Tak nampak sporty sangat, sebab ianya memang direka untuk ladies.



User friendly dan tak nampak bulky


Kehidupan moden sekarang, semua kena pantas dan cekap. Kadang-kadang i lupa nak jaga kesihatan diri sendiri. Bila pakai Kieslect Lady Calling Watch Lora ni senang sangat sebab jam ni bukan sahaja fashionable tetapi juga banyak features, stylish design ikut taste wanita zaman moden.





Kenapa Pilih Kieslect Lady Calling Watch Lora?

Kenapa i pilih Kieslect Lady Calling Watch Lora dari Kieslect Malaysia ni? 👇


1.  3D Full View Colourful Display


3D Full View Colourful Display

Kieslect Lady Calling Watch Lora ada 3D Full View Colourful Display, special screen ni provides clear visibility, macam magnifying glass yang menjadikan font pada jam tangan kelihatan lebih besar dan jelas, meningkatkan lagi my viewing experience.






2. Fadeless Aluminium Case - sesuai untuk formal, sport dan casual



Fadeless Aluminium Case




Kieslect Lady Calling Watch Lora sesuai untuk formal

Fadeless Aluminium Case, ditambah dengan reka bentuk bergaya oleh fadeless Aluminium Alloy Case. Penampilan Kieslect Lady Calling Watch Lora yang cantik menjadikan jam tangan sebagai aksesori yang menarik dan bergaya yang melengkapkan kedua-dua pakaian kasual dan formal, meningkatkan gaya keseluruhan bila dipakai.




Kieslect Lady Calling Watch Lora sesuai juga untuk casual




Jalan kaki je



Bersukan sesuai sangat pakai Kieslect Lady Calling Watch Lora




3. Stable Bluetooth 5.2 Connection


Bila received atau call, suara pemanggil clear dan tak pecah


Stable Bluetooth 5.2 Connection, stronger connectivity, reliable speakers & mic for crystal-clear phone calls with rich, natural sound. Bila pick up call, suara pemanggil clear dan tak pecah







4. High Definition Music Playlist on Wrist


Boleh dengar muzik sambil bersenam




High Definition Music Playlist on Wrist


Paling best boleh dengar muzik guna Kieslect Lady Calling Watch Lora. High Definition Music Playlist on Wrist ni boleh connect Kieslect Lady Calling Watch Lora dgn smartphone via Bluetooth 5.2 dan boleh dengar lagu favourite semasa bersenam, hiking atau berjalan bersiar-siar.




5. 70 Sports Modes


Ada 70 sports modes


70 sports modes, Kieslect Lady Calling Watch Lora menawarkan banyak pilihan untuk semua wanita, termasuk kalori dan step counts.







6. SPO2, Heart Rate, Sleep Monitoring


Monitor Spo2





Sleep monitoring


SPO2, Heart Rate, Sleep Monitoring - Kieslect Lady Calling Watch Lora tau keadaan kesihatan i lebih baik daripada i sendiri tau 😍






7. Female Menstrual Reminder


Female Menstrual Reminder


Kieslect Lady Calling Watch Lora ada Female Menstrual Reminder. Lora akan ingatkan i tentang hari-hari istimewa dalam bulan itu, untuk membantu menjaga diri i dengan lebih baik!
















8. Customizable watch faces


Tukar watch faces ni pula


Paling i suka, Kieslect Lady Calling Watch Lora ada Customizable watch faces. Boleh download di Apps atau boleh letak gambar korang atau gambar your love one juga ;)


Letak gambar sendiri ;)







9. 2-in-1 Chip - stable, fast, energy efficient smartwatch calling


Senang nak call, kat lengan je

Thanks 2-in-1 chip, power consumption adalah 30% lower daripada dual chip membolehkan Kieslect Lady Calling Watch Lora bersaing dengan top 10 jam tangan nipis calina dari segi hayat bateri. Enjoy pengalaman guna Kieslect Lady Calling Watch Lora yang pantas, stabil dan energy-efficient smartwatch calling


Charging time



Ketahanan bateri 2-4 hari mengikut cara penggunaan masing-masing







10. Quick Release Magnetic Strap


Suka sangat sebab magnetic strap Kieslect Lady Calling Watch Lora ni senang pakai dan tak mudah tertanggal. Kalau nak pakai baju kurung atau formal, boleh tukar kepada Princess strap. Strap ni blink2 cantik, takde la nampak sporty je penampilan bila pakai smartwatch kan.



Princess strap



Magnetic strap












11. AI voice Assistant


Senang pakai AI Assistant ni. Sebut je "call mom", "play music", Kieslect Lady Calling Watch Lora terus ikut arahan. Mudah kerja






12. Kelebihan lain


Kieslect Lady Calling Watch Lora ada banyak kelebihan tau. Ada built in games, waterproof, ada password protection, fungsi find phone, camera control, drinking reminder, calculator, stopwatch, alarms, timer, weather forecast, flashlight, quick message reply dan SOS. Banyak kan function smartwatch ni, best tau!


Okay korang boleh tengok IG reels video di link ini atau video di bawah ni.








Maklumat Lanjut



Kieslect Official Selling Platform:
Shopee: https://shopee.com.my/kieslect.os

Kieslect Lady Calling Watch Lora Bonus discount rm5 voucher: KIESLORA

Kieslect Calling Watch KS Bonus Discount Rm10 voucher: KIESKS
*First come first serve*




 

*KIESLECT menawarkan insurans jaminan gantian selama setahun untuk memberikan ketenangan fikiran kepada pelanggan. Dalam tempoh satu tahun pembelian, pelanggan boleh menukar mana-mana produk yang rosak (tidak termasuk aksesori) untuk unit serba baharu. Walau bagaimanapun, jika produk rosak disebabkan faktor manusia, KIESLECT berhak untuk tidak menggantikannya.

 

 

Kieslect Official Selling Platform:

Shopee: https://shopee.com.my/kieslect.os

 

 

Kieslect Official Social Media Platform:

Facebook: https://www.facebook.com/Kieslect.MY

Instagram: https://www.instagram.com/kieslect_malaysia/

Twitter: https://twitter.com/KieslectMY

Lemon8: https://s.lemon8-app.com/s/NskchjxQQR

TikTok: https://www.tiktok.com/@kieslectmalaysia




No comments: