Friday, May 6, 2022

Safi Tonik Pelebat Rambut & Penguat Akar Safi Shayla

Hai korangg...Selamat Hari Raya Aidilfitri. Macamana raya korang. Surprise tak? Hehe apa-apa pun raya tetap raya kan.

Korang ada masalah rambut gugur tak? Kali ni mama nak share produk rambut yang best yang mama guna sendiri. Sesuai sangat untuk wanita berhijab iaitu Safi Shayla Tonik Pelebat Rambut & Penguat Akar Rambut. Safi telah memperbaharui produk rambut ini dengan teknologi baharu iaitu dengan Hijab Scalp Biotics Technology BAHARU, yang diformulasi istimewa untuk wanita berhijab yang mempunyai masalah kelemumur untuk mengimbangi scalp microbiome wanita berhijab dengan probiotics formula. 

Selain itu, Safi Shayla BAHARU ini juga diformulasi khas dengan teknologi hijab scalp biotics, 7 habbatus sauda complex dan ginseng merah korea bermutu tinggi yang mampu menguatkan akar rambut sehingga 73% dan melebatkan rambut hingga 4.6X. Sekarang dengan Safi Shayala korang akan memiliki rambut yang sihat, tiada kelemumur dan melebatkan rambut. 

Safi juga mengeluarkan range Safi Hair Fall Control rawatan penjagaan rambut iaitu Hair Fall Control Hair Tonic (Tonik Pelebat Rambut & Penguat Akar) yang terbukti berkesan dapat menguatkan akar rambut, mengurangkan keguguran rambut, melebatkan rambut dengan bantuan bahan premium seperti Red Ginseng dari Korea & Niacinamide. Korang boleh dapatkan eksklusif di Watsons dan Guardian.


Safi Shayla terbaru ni memang berkesan giler untuk wanita berhijab yang mempunyai masalah keguguran rambut tau. Rambut kurang gugur dan Safi Shayla membantu melebatkan rambut. Mama suka sangat sebab ianya berbau wangi juga. 

Jom tengok rangkaian Safi Shayla terbaru ni.








 


Rangkaian Penjagaan Rambut Safi Shayla









Shampoo - formulasi terbaru mengandungi Hijab Scalp Biotics technology yang bertindak membersih dan menguatkan struktur rambut. Shampoo ni wangi tau, wangiannya bertahan sehingga 72 jam. Rambut korang akan berbau harum, bersih dan segar. 







Refreshing Scalp Mask - produk penjagaan dari kelemumur yang berkesan, bertindak mengurangkan sebum, menguatkan akar rambut, mengurangkan rambut gugur dan 4.6X menambahkan volume rambut. 





Hair Serum - membaiki dan menguatkan rambut rapuh dengan serapan sehingga ke dalam kulit kepala.








Hair Mist - bertindak sebagai extra protection untuk rambut, locks in dan mengekalkan nutrien untuk menguatkan rambut sambil menjadikan rambut harum, segar dan tidak berbau hapak sepanjang hari bagi wanita berhijab.








Safi Shayla menjadikan 73% akar rambut lebih kuat, 57% kurang rambut gugur dan 4.6X menambah volume rambut.







Other benefits:
➡️ Instant cooling
➡️ soothes scalp
➡️ fast drying
➡️ non greasy
➡️ refreshing floral scent







Safi Shayla boleh didapati secara ekslusif di Watsons & Guardian. Maklumat lanjut boleh refer di website Safi www.safi.com.my.



No comments: